Kurtka Sexy By Sweden z błyszczącej tkaniny nylonowej.
Kurtka posiada odpinany kaptur z odpinanym futerkiem faux i sznurkiem.
Dwie kieszenie z przodu i stylowy emblemat na piersi.
Zamek z przodu i prążkowane mankiety i lamówka.
Prać w pralce w temperaturze 40 stopni.
wymiary rozmiar XS:
- Szerokość pod pachami: 92 cm.
- Długość od ramienia: 61 cm.
- Długość rękawa od ramienia : 46 cm
wymiary rozmiar S:
- Szerokość pod pachami: 98 cm.
- Długość od ramienia: 63 cm.
- Długość rękawa od ramienia : 47 cm
wymiary rozmiar M:
- Szerokość pod pachami: 104 cm.
- Długość od ramienia: 65 cm.
- Długość rękawa od ramienia : 50 cm
wymiary rozmiar L:
- Szerokość pod pachami: 110 cm.
- Długość od ramienia: 67 cm.
- Długość rękawa od ramienia : 52 cm
* modelka na zdjęciu ma na sobie rozmiar S (ma 175 cm wzrostu)
Padded jacket from Sexy By Sweden in a glossy, black nylon fabric. The jacket has a detachable hood with removable faux fur and a drawstring. Two front pockets and neat emblem on the chest. Zipper on the front, ribbed cuffs and hem. Fully lined with an interior pocket.
Material: Shell: 100% nylon, lining: 100% nylon padding: 100% polyester
Machine wash at 40 degrees.
The model is 175 cm tall and is wearing a size S.
Dostawy
Paczki na terenie kraju, są dostarczane przesyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej "DPD", realizowaną przez DPD (czas ok. 1-2 dni roboczych).
Paczki zagraniczne są dostarczane za pośrednictwem DPD (EUROPA), czas dostawy zależny jest od strefy dostaw, które sprawdzić można na stronie DPD. Zazwyczaj jest to od 3 dni do tygodnia.
Paczki zagraniczne są dostarczane za pośrednictwem UPS (USA), czas dostawy zależny jest od strefy dostaw, które sprawdzić można na stronie UPS. Zazwyczaj jest to od 3 dni do tygodnia.
Na terenie Katowic możliwy dowóz lub odbiór osobisty.
Towar wysyłany jest w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia oraz dokonania wpłaty.
W przypadku zamówienia towaru w formie PREORDER (brak w magazynie) czas wysyłki to 7-14 dni roboczych.
Zwroty
W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW/WYMIANY - DO ODWOŁANIA.
Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym oraz odpowiednich ustaw, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu: Etoile Anastazja Jaworska, ul. 3 Maja 24, 40-096 Katowice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając je na adres Sklepu:Etoile Anastazja Jaworska, ul. 3 Maja 24, 40-096 Katowice oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 dni, na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Konsumenta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.