F*ck what they think.
Pieprzyć to co inni myślą
Jak na NashtiAshti przystało mówię wprost to, o czym każdy z nas po cichu myśli, ale boi się powiedzieć głośno: Pieprzyć to co inni myślą! Traktować poważnie człowieka to akceptacja dla indywidualności drugiego, dla tego, jak on widzi rzeczywistość. Nie mówienie: „jakie ty możesz mieć problemy...”, „co ty tam wiesz”, „ja w twoim wieku” albo: „jak można się czymś takim przejmować”, „nie powinieneś się tym martwić”, „przecież ty wszystko masz, powinieneś być szczęśliwy”. Tego, żeby ludzie byli spełnieni i szczęśliwi, nie osiąga się mówiąc im, że taka jest ich powinność i żeby się niczym nie przejmowali, bo przecież zewnętrznie się wydaje, że wszystko u nich w porządku. Jeśli "Pani/Pan dobra rada" często głupio-mądrzy nie rozumieją tego to Pieprzyć to co inni myślą! i robić swoje!
GRAFIKA: wydruk cyfrowy
Uszlachetnianie druku:
- neon RÓŻOWY na nim litery „szajni szajni” - mieniące się w świetle BIAŁE drobinki (gwiezdny pył),
- logo etoile - jaskrawa czerwień
Fason: klasyczny delux, wywinięte rękawki
Znakowanie: tkana, wycinana laserowo.
Dodatkowo: wieszak welurowy z logo Etoile
Instrukcja prania i suszenia: Pamiętaj! PIERZ RĘCZNIE na LEWEJ STRONIE, najlepiej używając płynu lub proszku DO KOLORÓW, bo do białego zawsze mają wybielacze w sobie! Ja tam piorę ręcznie w nie za ciepłej wodzie, ale ja, to ja. Jak masz ochotę, pierz w pralce, ale nie używaj suszarki mechanicznej, no i bez wybielacza.
Dostawy
Paczki na terenie kraju, są dostarczane przesyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej "DPD", realizowaną przez DPD (czas ok. 1-2 dni roboczych).
Paczki zagraniczne są dostarczane za pośrednictwem DPD (EUROPA), czas dostawy zależny jest od strefy dostaw, które sprawdzić można na stronie DPD. Zazwyczaj jest to od 3 dni do tygodnia.
Paczki zagraniczne są dostarczane za pośrednictwem UPS (USA), czas dostawy zależny jest od strefy dostaw, które sprawdzić można na stronie UPS. Zazwyczaj jest to od 3 dni do tygodnia.
Na terenie Katowic możliwy dowóz lub odbiór osobisty.
Towar wysyłany jest w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia oraz dokonania wpłaty.
W przypadku zamówienia towaru w formie PREORDER (brak w magazynie) czas wysyłki to 7-14 dni roboczych.
Zwroty
W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW/WYMIANY - DO ODWOŁANIA.
Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym oraz odpowiednich ustaw, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu: Etoile Anastazja Jaworska, ul. 3 Maja 24, 40-096 Katowice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając je na adres Sklepu:Etoile Anastazja Jaworska, ul. 3 Maja 24, 40-096 Katowice oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 dni, na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Konsumenta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.